آخرین اخبار

اکران محدود یک فیلم فقط 10 شب

09:03:13 1395/09/16


به گزارش ایسنا، طبق اعلام دست‌اندرکاران این فیلم؛ این اکران محدود به درخواستِ کارگردان فیلم محمد رحمانیان بوده و آن را برخاسته از تجربه‌­ی تئاتری خود می‌­داند.

محمد رحمانیان خود در تمام این شب­‌ها و نیز در تمام سانس­های نمایش حضور خواهد داشت و همراه با بازیگران فیلم و پس از پایان هر سانس، با تماشاگران و مخاطبان پرسش‌گر به گفتگو می­‌پردازد.

آغاز اکران فیلم سینما ـ نیمکت از روز یکشنبه 21 آذر 1395 خواهد بود و تا پایان روز سه­‌شنبه 30 آذر ادامه خواهد داشت.

در طی این ده شب، این فیلم در سه سانس نمایش داده می‌­شود، سانس­های اول و دوم با نام سینما ـ نیمکت نمایش داده خواهد شد و سانس پایانی عنوانِ  «سینما ـ نیمکت: نسخه­‌ی کارگردان» را دارد، تفاوت این دو نسخه در تدوین و نیز مدت زمان نمایش فیلم است. نسخه­‌ی کارگردان توسط محمد رحمانیان تدوین شده و 113 دقیقه است و این درحالی است که نسخه‌­ی کوتاهتر 98 دقیقه است و تدوینگر آن حسن ایوبی است. 

فیلم «سینما نیمکت» دومین ساخته بلند محمد رحمانیان نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر است که با تهیه‌کنندگی تورج منصوری ساخته شده است. منصوری علاوه بر تهیه‌کنندگی این فیلم، به عنوان مدیر فیلمبرداری هم با ساخت آن همکاری داشته است.

محمد رحمانیان بعد از سال‌ها فعالیت در عرصه نمایش، ابتدا فیلم «کنسل» را در کانادا ساخت وسال گذشته نیز فیلم «سینما نیمکت» را ساخت.

علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد و اشکان خطیبی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

انتهای پیام 



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی