آخرین اخبار

سازهای ارکستر اکراین برای یک فیلم ایرانی کوک شدند

09:02:37 1395/09/15


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این فیلم سینمایی، صداگذاری فیلم یادشده که تدوین آن در مرحله نهایی است، توسط عرفان یزدی آغاز شده و مهدی کرم‌پور، کارگردان فیلم، همراه بهزاد عبدی، آهنگساز، برای انجام مراحل نهایی ضبط موسیقی در کشور اکراین هستند.

رهبری ارکستر سمفونیک ملی اکراین را ولادیمیر سیرنکو برعهده دارد که همراه اعضای ارکستر، قطعات ساخته‌شده توسط عبدی را خواهند نواخت.

ترانه فیلم «سوفی و دیوانه» را نیز یغما گلرویی سروده و با صدای رضا یزدانی ضبط شده است. البته رضا یزدانی در چند سکانس از فیلم نیز بازی کرده است. این دومین همکاری یزدانی با کرم‌پور به‌عنوان بازیگر و خواننده پس از فیلم «طهران - تهران» در سال ٨٧ است.

«سوفی و دیوانه» عنوان پنجمین فیلم مهدی کرم‌پور پس از «عاشقانه پل چوبی» است که روایتی متفاوت دارد و پس از بارها بازنویسی و پیش‌تولیدی طولانی، سرانجام شهریورماه امسال جلوی دوربین رفت و اکنون مراحل پس از تولید را می‌گذراند تا برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

در این فیلم بازیگرانی مانند امیر جعفری، به آفرید غفاریان، الهه حصاری، سیامک صفری، سعید امیرسلیمانی و محمدرضا شریفی‌نیا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی