آخرین اخبار

افسونگر در تدارک اکران در سینماها

09:00:22 1395/09/07


به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی این فیلم؛ «افسونگر» به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی سید مسعود اطیابی از هفته نخست دی‌ماه در سراسر کشور روی پرده سینماها خواهد رفت.

پژمان بازغی، لیلا اوتادی، نیلوفر شهیدی، تیرداد کیایی، نگار فروزنده و شقایق فراهانی در فیلم افسونگر نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. سیاوش تهمورث، نعیمه نظام‌دوست، امیر نوری، سعید داخ و داود شیرعلی نیز از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همچنین سایر عوامل این فیلم عبارتند از: حسین تبریزی، مصطفی علمی‌فرد و سید مسعود اطیابی (سرمایه گذاران)، افشین علیزاده و هوشنگ غفوری (مدیران فیلمبرداری)، وحید سلطانی (مدیر صدابرداری)، روزبه کلباسی(تدوین)، شهرام خلج (طراح چهره‌پردازی)، سید محمود موسوی‌نژاد (مدیر صداگذاری)، مسعود سخاوت‌دوست (آهنگساز)، احمدرضا حجارزاده و الهه حاجی‌زاده (روابط‌عمومی).

پخش این فیلم سینمایی بر عهده موسسه سینمایی راه عرفان (محسن مسافرچی) است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: شایان ـ پژمان بازغی ـ وکیل‌مدافعی که در اکثر پرونده‌های قضایی پیروز است، در آخرین پرونده‌اش سعی دارد موضوع را پیچیده‌تر کرده تا منافع بیش‌تری به دست آورد اما با ورود رویا ـ شقایق فراهانی ـ که به عقد موقت شایان درآمده، اتفاقاتی در زندگی خصوصی‌اش می‌افتد که او را دچار دوگانگی کرده و اعتبار کار و زندگی‌اش در مرز فروپاشی قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی «افسونگر» با سرگروه «ماندانا» اکران خواهد شد.

انتهای پیام 



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی