آخرین اخبار

آخرین وضعیت سمفونی مرگ عکس

09:02:46 1395/09/03


به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، محمد کارت با اشاره به اینکه فیلمبرداری «سمفونی مرگ» تمام شده و این مستند در مرحله تدوین قرار دارد، گفت: «سمفونی مرگ» به قلیان و مسائل پیرامون قلیان کشیدن می‌پردازد.

وی در خصوص علت انتخاب موضوع توضیح داد: قلیان کشیدن به شدت بین همه طیف‌های مختلف اجتماعی رواج پیدا کرده  و جوانان همه گیر شده است، بنابراین فکر کردیم که بهتر است در این مستند ۱۵ دقیقه‌ای به این موضوع بپردازیم.

کارت ادامه داد: طبق پژوهشی که برای ساخت این مستند داشتیم، قلیان به عنوان عنصر تفریحی بین جوانان به یک اپیدمی تبدیل شده و ما در این فیلم به این مساله و مضرات آن می‌پردازیم.

وی همچنین گفت: «سمفونی مرگ» از نظر فرمی اثری تجربی است و سعی می‌کند که خلاقیت بصری نسبت به فیلم‌های اجتماعی دیگر داشته باشد. این اثر درعین جذابیت، مناسک قلیان کشیدن را نشان می‌دهد و نگاهی کارشناسانه هم به مضرات این پدیده دارد و به قلیان همانند سازی نگاه شده که انگار همه در حال نواختن آن هستند و شهر درگیر یک سمفونی بزرگ است؛ این خاصیت محتوایی مستند «سمفونی مرگ» است.

کارت درباره ساخت این مستند یادآور شد: «سمفونی مرگ» به همت موسسه آوای هنر سلامت و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به تولید رسیده است.

عوامل مستند «سمفونی مرگ» عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: محمد کارت، فیلمبردار: جواد رزاقی زاده، تدوینگر: بهادر فتاح طاری، صداگذار: بهادر فتاح طاری و صبا ندایی، صدابردار: مهدی کارت، دستیار کارگردان: مهرداد خانی، مدیر تولید: مهدی گنجی، انتخاب موزیک: صبا ندایی، دستیار فیلمبردار: عارف ندایی، طراح گرافیک: احسان رضازاده.

انتهای پیام 



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی