آخرین اخبار

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

09:05:49 1395/08/09


از سوی معاون فرهنگی و امور اجتماعی و دبیر ستاد اقامه نماز  بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، از حامد هوشیاری کارگردان نمایش نمایش ˝آخه اینجا نزدیک نره به خدا ˝  تقدیر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر هوشیار، داود نورچه‌ای، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و حجت‌السلام والمسلمین حامد رضایی، دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، شامگاه جمعه 7 آبان به تماشای آخرین شب از اجرای نمایش ˝آخه اینجا نزدیک نره به خدا ˝ به کارگردانی  حامد هوشیاری نشستند و بعد پایان نمایش طی مراسمی از وی تقدیر و قدردانی کردند.

داود نورچه‌ای : حامدهوشیاری با رویکرد خود توانست شکر گذار دین بزرگ اسلام باشد

داود نورچه‌ای معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بعد از تماشای این نمایش عنوان گفت: ممنونم از حامدهوشیاری به خاطر این نمایش بسیار زیبا و همچنین تشکر بابت نگارش متنی روان و کارگردانی منحصر به فرد و ستودنی او. در تمامی ادیان یک روز برای شکر گزاری وجود دارد و حامدهوشیاری با رویکرد خود توانست شکرگذار دین بزرگ اسلام باشد و با ترویج فرهنگ نماز و امر به معروف و زود قضاوت نکردن، توانست اولین گام مهم را در این مسیر بردارد.

حامدرضایی: باید از این دستاورد نیز در جشنواره‌های بین‌المللی و رویدادهای مهم کشور استفاده کرد

در ادامه حجت السلام والمسلمین حامدرضایی دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز گفت: موضوع نماز و امر به معروف در متنی روان و تاثیرگذار می‌تواند ماندگار شود که این امر در این نمایش محقق شد. خداوند را شکر می‌کنیم که ترویج این گونه مضامین جزو اهداف این کارگردان قرار گرفته که همچنین با طراحی و تولید موسیقی و تولید جلوه‌های تصویری، این نمایش را ماندگار و بی‌همتا ساخت. در این رابطه از سوی دیگر نیز خوشحال هستم که این موضوعات برای مخاطبان پیگیری و استقبال می‌شود. بنده لازم می‌دانم که این اثر همواره در همه زمان‌ها روی صحنه رود چرا که زبان و دیالوگ نمایش منحصر به تمامی روز و ماه‌های سال است. باید از این دستاورد نیز در جشنواره‌های بین المللی و رویدادهای مهم کشور استفاده کرد و با دعوت کارگردان به جهت حضور در این مناسبت‌ها و اجرای این نمایش، آخرین شریعت حق و پیام جاوید را  برای جامعه ماندگار ساخت و ما هم باید سهمی در این ترویج داشته باشیم که اگر جز این شود بر خود و پیام جاوید الهی، جفا کرده‌ایم.

در ادامه این مراسم از حامد هوشیاری از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر شد و از سوی داود نوچه‌ای و حجت السلام والمسلمین حامدرضایی، لوح زرین سپاس به همراه یک جلد قرآن نفیس طلاکوب به این کارگردان تقدیم شد.

نمایش "آخه اینجا نزدیک تره به خدا" بر اساس طرحی از محمود فرهنگ به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری و با بازی مجید علم بیگی و با صداپیشگی جلیل فرجاد، رضا بنفشه خواه و صفا آقاجانی تا ۷ آبان ماه در خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه رفت و هنرمندان و مدیرانی همچون؛ کریم اکبری مبارکه (کارشناس شورای تئاتر کشور)، محمود فرهنگ(مدیر دفتر کانون نمایشهای دینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) کیوان نخعی (مدیرروابط عمومی مرکزهنرهای نمایشی) ، امیرسعید الهی( رایزن دیپلماسی وزارت امورخارجه و دبیرفرهنگی انجمن دوستی ایران) ، محسن پاک آئین(سفیر جمهوری آذربایجان و سفیر وزارت امور خارجه)، عزت الله رمضانی فر،رضا صابری ،بهروز بقایی،،حسین پرستار،محسن سلیمانی فارسانس،علی اکبر درستی،جلیل فرجاد،فتح الله طاهری،منوچهر علی پور،مجید لیاقت،امید بی‌نیاز،سجاد دبیریان،میرحمید سیدصالحی(کارشناس امور بین الملل صدا و سیما)،احمدمایل،محمدرضا خسرویان،عباس عطریان،حسین مشهدی رجب، فرهاد بشارتی، محسن افشار و... به تماشای این نمایش نشستند.

داوران بخش سینما ویدئو جشنواره بین المللی فیلم یاس معرفی شدند

دبیر چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس در احکامی داوران بخش رقابتی سینما ویدئو را معرفی کرد.

سید مصطفی ابطحی در جلسه ای که در موسسه رسانه های تصویری برگزار شد ، احکام داوران بخش رقابتی سینما ویدئو جشنواره بین المللی فیلم یاس را به آنان تقدیم کرد.

مصطفی سماوات، محمدرضا فرجی،سیدصادق موسوی، حسن داها و سیمون سیمونیان آثار رسیده به این بخش از چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس را داوری می کنند.

موافقت با عرضه 5فیلم برای شبکه نمایش خانگی

شورای صدور پروانه نمایش خانگی با عرضه 5 عنوان موافقت کرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، در جلسه 2آبان شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد،با عرضه فیلم‌های" مرگ ماهی"  به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی ، "چتر سبز"به تهیه کنندگی و کارگردانی ناصر رفائی ،"بازگشت" به تهیه کنندگی عباس رافعی و به کارگردانی شاهرخ دولکو ،"راز مهتاب" به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و "همسری که من می خوام  "به تهیه کنندگی  محمد رضا جهانگیری  تاج و به کارگردانی پرنیا کاظم پور موافقت شد.

همچنین در این جلسه با عرضه6 عنوان فیلم خارجی  ، یک عنوان مستند و آموزشی و یک عنوان فیلم کوتاه موافقت به عمل آمد.

نخستین نشست کارگروه سینما آینده

نخستین نشست کارگروه سینما آینده به منظور پایه گذاری و شناخت محورهای اصلی موضوع " سینما- آینده " برای برگزاری نخستین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی ، به منظور ارتباط پژوهشگران با سینما و پرداختن به مسائل کلیدی سینمای آینده ایران از منظر پژوهش و همچنین جلب نظر مراکز علمی و دانشگاهی برای جهت دهی به مطالعات سینمایی برای ارتقای سطح بینش سینماگران و چالش ها و تحولات آینده سینمای ایران، کارگروه تخصصی سینما – آینده با حضور اساتید برتر آینده پژوهی و اساتید سینما در معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی برگزار شد.

 این نشست به چالش‌ها و تحولات سینمای آینده، تحولات در سینمای امروز جهان و ... اختصاص داده شد.

 نخستین کارگروه سینما_ آینده در تاریخ 5 آبان ماه با حضور رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان امور سینمایی، علیرضا صدرالدینی مدیرکل دفتر مطالعات و دانش سینمایی، دکتر اسماعیل بنی اردلان دبیر علمی جایزه پژوهش سینمایی سال، سعید پوراسماعیلی معاون پژوهش مدرسه ملی سینما ، پروفسور سعید خزایی آینده پژوه، دکتر عزیز علیزاده آینده پژوه، دکتر احمد الستی، دکتر محمدعلی حسین نژاد،دکتر مجید شیخ انصاری و رامین حیدری فاروقی برگزار شد.

نخستین دوره " جایزه پژوهش سینمایی سال" به همت معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی و با مشارکت مدرسه ملی سینما ، همزمان با هفته پژوهش در سال 96 برگزار خواهد شد.     

"افسون معبد سوخته" تمدید شد

 نمایش "افسون معبد سوخته" تا که قرار بود تا جمعه ١٣ مرداد روی صحنه باشد به دلیل تقاضای مخاطبان تا ١٨ آبان تمدید شد.

همزمان با استقبال تماشاگران از نمایش "افسون معبد سوخته"هنرمندان بسیاری نیز به تماشای آن نشستند.

به گزارش روابط عمومی گروه، نمایش "افسون معبد سوخته"نوشته نغمه ثمینی به کارگردانی کیومرث مرادی از 11 مهر در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر با استقبال تماشاگران و هنرمندان به روی صحنه رفته است، تا جایی که از همان هفته نخست هر پنجشنبه و جمعه در دو سانس اجرا می رود.این نمایش که بنا بود تا جمعه ١٣ آبان اجرا رود،به درخواست مخاطبان تا ١٨ آبان تمدید شد.بعد از این تاریخ به هیچ عنوان بیشتر تمدید نخواهد شد.

اجرای عمومی نمایش "خوشبختی در ادسا"

اجرای عمومی نمایش "خوشبختی در ادسا" نوشته و کار داوود پورحمزه از ساعت 20 روز یکشنبه نهم آبان ماه امسال با حضور بهاره رهنما  بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان میهمان ویژه در سالن استاد رکن الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه آغاز می‌شود.

"خوشبختی در ادسا" داستان سه خواهر است که به دلیل فوت پدر و مادرشان در حادثه واژگونی قطار به سختی و با پول بافتنی‌های خواهر بزرگتر و نیز پول حاصل از فروش گیاهان دارویی روزگار می گذرانند و تنها یک بزغاله دارند که امید دارند تا با بزرگ شدنش بتوانند از شیر آن نیز استفاده کنند. از طرفی به دلیل جنگ تمام جوانان دهکده کشته یا ناقص شده‌اند و مردان دهکده نیزهیچکدام مردان سالمی نیستند. هر سه خواهر در حسرت داشتن خواستگار نیز هستند تا با دریافت نامه ای پی می برند که چوانی قصد احداث کارخانه چوب بری در ادسا را دارد و این خود سرآغاز ماجراهایی بین این سه خواهر است

بر پایه این گزارش خوشبختی در ادسا چهارمین تجربه داوود پورحمزه در مقام کارگردان است. وی پیش از این نمایش های: آساره، ابوالهول، همین امشب را کارگردانی کرده و شش تجربه نیز در حوزه نمایشنامه نویسی داشته و تاکسیدرمی، بوقلمونی برای استلا، لعنت به کسی که در این مکان آشغال بریزد، آساره، رقص چشمان، زیر کنبد کبود عناوین نمایشنامه های وی هستند.

نمایش خوشبختی در ادسا همه روزه ساعت 20 تا تاریخ جمعه 28 آبان ماه با بهای 15 هزارتومان و مدت زمان 45 دقیقه در سالن استاد رکن الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه به روی صحنه می رود و علاقه مندان دیدار از این نمایش می توانند با مراجعه به سایت فروش بلیت تیوال و یا تماس با شماره تلفن: 09100059205 نسبت به رزرو و خرید بلیت های این نمایش اقدام کنند.

«ناسور» در بروجرد، پایتخت انیمیشن ایران رونمایی و اکران می‌شود

انیمیشن عاشورایی «ناسور» با حضور کارگردان و تهیه‌کننده، طی مراسمی ساعت 10 صبح روز یکشنبه 9 آبان ماه در تالار دکتر زرین‌کوب بروجرد، پایتخت انیمیشن ایران رونمایی و اکران می‌شود.

به گزارش مدیر رسانه‌ای فیلم، این انیمیشن که به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی داریوش دالوند و محمدحسین قاسمی ساخته شده، محصول ساخته شرکت انیمیشن آریا صنعت تخیل است.

«ناسور» در سال۹۴ در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و در بخش انیمیشن این جشنواره حضور داشت و چندی قبل در جشنواره «غدیر» عراق توانست جایزه بهترین انیمیشن را کسب کند. همچنین اکران همزمان «ناسور» در شهر کربلا آغاز شده است.

انیمیشن عاشورایی «ناسور» راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است و واقعه کربلا در بخش اعظمی از داستان آن به تصویر کشیده می‌شود.

گفتنی است شهر بروجرد در سال ۱۳۸۹ به عنوان پایتخت انیمیشن ایران انتخاب شد و ۲۸ خردادماه همان سال طی مراسمی با حضور معاونت ریاست صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در امور مجلس و سیمای استان‌ها، معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار لرستان و علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، از یک لوح سپاس به این مناسبت رونمایی شد.

شانزدهمین پاتوق فیلم کوتاه میزبان 5 فیلم

شانزدهمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه«سینما آینده»دوشنبه 10 آبان با نمایش 5 فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه«ابراهیم» به کارگردانی«پویان رنجبر» و «ایمان باقری»، «فصل بازگشت» به کارگردانی«عباس امینی»، «جنایت و مکافات» به کارگردانی«کریم لک‌زاده»، «تمام زمستانهایی که ندیده‌ام» به کارگردانی«امید خوش‌نظر» و «سمفونی شماره 42» به کارگردانی«راکا بوکسی» محصول کشور مجارستان.

پاتوق فیلم کوتاه«سینما آینده» که دوشنبه هر هفته از ساعت 18 تا 20 در سالن شماره 3 پردیس چارسو میزبان علاقه‌مندان به فیلم کوتاه است در هفته‌های آینده به دلیل تقارن با برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار نمی‌شود و زمان برگزاری هفدهمین پاتوق متعاقبا" اعلام خواهد شد.

اعضای هیئت انتخاب آثار  دومین جشنواره سراسری کارگاه آزاد فیلم معرفی شدند

اعضای هیئت انتخاب آثار دومین جشنواره سراسری و هشتمین جشنواره داخلی کارگاه آزاد فیلم معرفی شدند.

به گزارش مدیر روابط عمومی این جشنواره، بیژن میرباقری، مسعود آب پرور و پولاد کیمیایی در ترکیب هیئت انتخاب این دوره جای گرفتند. این جشنواره در ۲ بخش اصلی سینمای ایران و هنرجویان کارگاه آزاد فیلم برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 10 آبان تمدید شده است.

هر فیلمساز مجاز به فرستادن چندین فیلم است اما در صورت انتخاب، تنها یک اثر در جشنواره پخش خواهد شد. ثبت نام در جشنواره تنها به صورت ارسال فیلم به آدرس  تهران، خیابان مطهری، خیابان سلیمان خاطر، خیابان وراوینی، پلاک 29، کارگاه آزاد فیلم امکان پذیر است.

اجرای نمایش «سه زبانه» یک هفته دیگر تمدید شد 

با توجه به استقبال مخاطبان از نمایش «سه زبانه»، این نمایش از فردا (یکشنبه) تا جمعه  ۱۴ آبان به روی صحنه می رود.

به گزارش گروه دگَره، نمایش «سه زبانه» که بر اساس سه تک گویی به نویسندگی ساموئل بکت٬ هارولد پینتر٬ آنتوان چخوف٬ توسط علیرضا طاهری طراحی و کارگردانی شده است، پس از بازخورد مثبت و حضور تماشاگران تا ۱۴ آبان ساعت ۱۸:۳۰ به اجراهای خود ادامه خواهد داد.

جلال تهرانی٬ مازیار تهرانی٬ شمس آقاجانی٬ رویا تفتی٬ محمد آزرم٬ علیرضا آدینه٬ عباس حبیبی٬ علی قنبری و  مهرداد فلاح از جمله هنرمندانی هستند که در شب های گذشته به تماشای «سه زبانه» نشستند.

از عوامل این اثر می توان به بازیگران: شقایق حمزه‌لو، علی گلشنی و علیرضا طاهری/ دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: نیلوفر عظیم‌الشأن/ طراح پوستر: آرمان کلهری/ طراح گریم: مریم عزیزی راد/ اجرای گریم: طیبه حقیقت‌منش و سینا دشتی/ عکاس: آرمان کلهری، کسری عابدین و نیلوفر عظیم‌الشأن اشاره کرد.

لازم به ذکر است که اثر جدید «گروه هنری و پژوهشی دگره» در موسسه ی مکتب تهران واقع در خیابان کریمخان زند٬ خیابان عضدی جنوبی(آبان)٬ کوچه کیوان٬ پلاک۸ اجرا خواهد داشت.

فیلمبرداری «صدای منو می شنوید؟!» از امشب در لواسان پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری «صدای منو می شنوید؟!» به نویسندگی و کارگردانی صادق پروین آشتیانی و تهیه کنندگی حسن عباسی و حسن کلامی از اوایل مهر در تهران آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و تاکنون نیز حدود 60 درصد از فیلم جلوی دوربین رفته است. کاوه ایمانی نیز تدوین همزمان فیلم را آغاز کرده است.

فیلمبرداری «صدای منو می شنوید؟!» از امشب در لواسان پیگیری می شود و در سکانسهای امشب پرویز پورحسینی،نگار عابدی و مژگان بیات بازی دارند.تاکنون فیلمبرداری در لوکیشن هایی مثل جاده قدیم قم،ورلیج واریش، لواسان،مرتضی گرد و مناطقی در تهران انجام شده است.قرار است بزودی گروه برای ادامه کارعازم لوکیشنهای شمال کشور شوند.

پرویز پورحسینی، مژگان بیات، نگار عابدی، سعید داخ، حسن عباسی، عطا سلمانیان، احمد نیکپور، مرتضی ایمانی، لادن قناد، ایرج افکار، مهرزاد خلیقی،پروین ملکی، حسن ناصری و... در این فیلم بازی دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: «یک شهر... یک کلید... و یک سفر... پدر سفری را آغاز می کند... سفری که پایانی است بر سال ها سکوت... سفری برای رهایی... برای رسیدن به پسرش که از نبرد بازنگشته... سفری برای پیدا شدن یک در... برای سبز ماندن خانواده اش و برای بازگرداندن زندگی به تنها نوه اش خورشید...».

این فیلم برای شرکت در جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

رونمایی از فیلم واقعیت مجازی «مرا رها نکن» در مدرسه ملی سینمای ایران

فیلم داستانی کوتاه «مرا رها نکن» به کارگردانی سهیلا گلستانی که به صورت واقعیت مجازی (VR) و با تکنیک 360 درجه ساخته شده روز دوشنبه 10 خرداد در مدرسه ملی سینمای ایران رونمایی می‌شود.

این فیلم کوتاه که با عینک‌های مخصوص و به صورت تک‌نفره قابل تماشاست، همچنین در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 12 و 13 آبان در محل مدرسه ملی برای مخاطبان به نمایش درخواهد آمد. «مرا رها نکن» به تهیه‌کنندگی بابک قهرمانی،روایتی از تلخ‌کامی‌های مهاجران جنگ است که در شمال کشور فیلمبرداری شده است. عباس حبیبی و سونیا سنجری دو بازیگر اصلی این فیلم کوتاه هستند.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «مرا رها نکن»عبارتند از نویسنده و کارگردان: سهیلا گلستانی، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، تدوین و جلوه های ویژه: حمید گلستانی، طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو ،طراح گریم: یاسمن محب اهری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی مردانه، دستیار دوم کارگردان: حسام خلیل نژاد، مدیر تولید: رسول حسینی، عکاس: حمید گلستانی، مشاور رسانه ای: بهناز شیربانی و تهیه کننده: بابک قهرمانی.

فیلم سینمایی«دو» از جمله آثار گلستانی است که تاکنون موفق به کسب جوایزی مانند دوربین طلایی ناشیک هند، جایزه ویژه هیات داوران «سیلک رود» و جایزه بهترین فیلمبرداری از جشنواره «تالین» شده است.

آغاز اولین دوره نمایشنامه خوانی موضوعی در نیاوران 

سلسه جلسات نمایشنامه خوانی با هدف جلب توجه مخاطب نسبت به این شاخه از هنرهای نمایشی توسط بنیاد آفرینش های هنری نیاوران  ازشنبه 8 آبان  ماه درسالن گوشه فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود.

سلسه جلسات نمایشنامه خوانی  با نظارت سیاوش طهمورث بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون برگزار خواهد شد و در همین راستا پس از دریافت آثار هنرمندان و درخواست های علاقمندان ، مجموع 16 اثر برای اجرا انتخاب شده که هر هفته روزهای شنبه ساعت 17 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

نخستین اثر انتخاب شده که روز شنبه 8 آبان برگزار میشود، نمایشنامه "کافیه چند لحظه صبر کنی" است. این نمایشنامه نوشته امیر لشگری است و با کارگردانی مریم عسگری اجرا می شود.

جلسات نمایشنامه‌خوانی روزهای شنبه ساعت 17 درسالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و از علاقمندان جهت اجرای برنامه و همچنین  شرکت در این دوره ها ثبت نام به عمل میآید.

همچنین بازدید کنندگان این نمایشنامه خوانی‌ها نیز به عضویت کانون مخاطبان فرهنگسرای نیاوران در می آیند و با عضویت در این کانون می توانند به صورت رایگان از کلیه آثار در هفته های آتی دیدن کنند.

نمایش « دیوان تئاترال» به نویسندگی محمود استاد محمد و کارگردانی لادن نازی بعد از یک اجرای موفق و پر مخاطب در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی  در اردیبهشت ماه 1396 به مدت یک ماه در تالار سنگلج به روی صحنه می‌رود.

نمایش «دیوان تئاترال» در شانزدهمین جشنواره تهران- مبارک در سالن اصلی تئاتر شهر با استقبال مخاطبان به روی صحنه رفت. در خلاصه داستان این نمایش که توسط محمود استادمحمد نوشته شده، آمده است: شهری دچار کم آبی و بحران آب شده است، (آفتاب و مهتاب) به خواست (پهلوان) و از سوی دیگر «داش‌مش‌ببول» به خواست مادر معشوقه اش یعنی «سرور»، جداگانه راهی کوه بیستون می‌شوند…
حمیده رسولی، ناصر احمدی فر، سپیده ذینعلی، سارا یغموری، هدی چاهوشی، آصفه غدیری، حامد جعفری کیا، یکتا طبیبی، محمد سلیم، مهگل صابری به عنوان بازی دهندگان عروسک حضور دارند.
عروسک گردانهای میله‌ای: حامد جعفری کیا (پهلوان)، حمیده رسولی (آفتاب)، ناصر احمدی فر (مهتاب)، آصفه غدیری (بی بی گلنسا)، هدا چاهوشی (یاقوت)، یکتا طبیبی (میراب)، مهگل صابری (سرور)، سپیده ذینعلی (ببول)، سارا یغموری (خانوم بالا)
پارتنر ها: مریم صادقیان امین، مریم عنبرستانی
صدا پیشه‌ها: آرش فلاحت پیشه (پهلوان)، مهدی نصرتی (ببول)، فرزین محدث (میراب)، مهسا ایرج پور (آفتاب)، مریم داننده (مهتاب)، پریسا صبور نژاد (بی بی گلنسا)، مهناز ذبیحی (خانوم بالا)، علی بیگدلی (یاقوت، مرد سه تار نواز)، معصومه بیگی (سرور)، محمد سلیم (جارچی)
 

انتهای پیام 



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی