آخرین اخبار

چند خبر تئاتری از رونمایی پوستر تا تغییر بازیگر و تخفیف دانشجویی

09:01:50 1395/07/03


همزمان با آغاز پیش فروش جدیدترین نمایش کیومرث مرادی از پوستر آن نیز رونمایی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، پوستر نمایش "افسون معبد سوخته" نوشته نغمه ثمینی و  به کارگردانی کیومرث مرادی رونمایی شد.

طراح این پوستر سینا افشار است که از تکنیک نقاشی دیجیتال بهره برده است.پیش فروش این نمایش از امروز شنبه 3 مهر ماه ساعت 12 ظهر در سایت تیوال آغاز خواهد شد.

"افسون معبد سوخته" تولیدی است از کمپانی تئاتر امید ایران که در آن به ترتیب ورود به صحنه پانته آ بهرام،حمیدرضا آذرنگ و مهدی پاکدل ایفای نقش می‌کنند.

نمایش "افسون معبد سوخته" سال 1379 در جشنواره فجر شرکت کرد که جایزه بهترین کارگردانی به کیومرث مرادی و بهترین نمایشنامه به نغمه ثمینی و بهترین بازیگری زن به پانته آ بهرام  رسید.

این نمایش سال 1380 در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر اجرای عموم رفت.

آخرین نمایش اجرا شده کیومرث مرادی در ایران دو سال پیش به نام "شکلک" در تالار شمس (اکو) به روی صحنه رفت که پانته آ بهرام نقش اصلی این نمایش را نیز به عهده داشت.

"افسون معبد سوخته " از 11 مهر ماه ساعت 20:30 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت و این اولین باریست که کیومرث مرادی در این تماشاخانه اجرا می رود.

پیام فروتن (طراح صحنه)،سارا اسکندری (طراح گریم)، ندا نصر(طراح لباس)،آیدین الفت (طراح و مهندس صدا)،پریا قاسم خانی (موسیقی)، رکسانا بهرام و فواد خراباتی (گروه کارگردانی)،محمد قدس (مدیر تولید و مجری طرح)،سیامک زمردی مطلق(عکاس)،آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی)،محمد رضا نژاد (مدیر صحنه)،سجاد ایرانمنش (ساخت تیزر)  عوامل این نمایش هستند.

تغییر در گروه بازیگران نمایش "باد شیشه را می‌لرزاند"

مصطفی کوشکی کارگردان و بازیگر نمایش "باد شیشه را می‌لرزاند" جای خود را به محمد صادق ملک داد.

به گزارش روابط عمومی گروه، نمایش "باد شیشه را می‌لرزاند" به کارگردانی مشترک مصطفی کوشکی و هستی حسینی که پیش از این در سالن تئاتر مستقل تهران به صحنه رفته و با استقبال از سوی تماشاگران و منتقدان روبه‌رو شده بود، بار دیگر از 4 مهرماه و با تغییری در گروه بازیگران اجراهای عمومی خود را آغاز خواهد کرد.

مصطفی کوشکی که علاوه برکارگردانی، به عنوان یکی از بازیگران در این اثر حضور داشت؛ در اجراهای تازه این نمایش به دلیل چینش متفاوت صندلی‌های سالن، تغییردرنوع اجرا و نیاز به هدایت دقیق‌تر گروه اجرا ایجاد شده است؛ جای خود را به محمد صادق ملک داد.

بر این اساس شهروز دل افکار، شهره رعایتی، محمد صادق ملک بازیگران این نمایش‌اند که در سالن مستقل تهران اجرا می‌شود.

این نمایش اثر تحسین شده سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، کاندید بهترین نمایشنامه‌نویسی، بهترین کارگردانی، بهترین طراحی صحنه وبرنده تندیس بهترین بازیگر مرد در مسابقه اصلی تئاتر ایران است.

نمایش "باد شیشه را می‌لرزاند" به نویسندگی مهدی کوشکی و کارگردانی مشترک مصطفی کوشکی و هستی حسینی از4 مهر تا 2 آبان‌ماه ساعت 18 در تئاتر مستقل تهران واقع در تهران، ضلع شرقی چهار راه ولیعصر (تئاتر شهر)، خیابان رازی، نبش کوچه زند وکیل پلاک ۵۰ به صحنه می‌رود.

تخفیف دانشجویی برای نمایش "بر اساس دوشسِ مَلفی"

به مناسبت آغاز سال تحصیلی بلیت نمایش "بر اساس دوشسِ مَلفی" به کارگردانی محمد رضایی راد در روزهای یکشنبه با ٣٠ درصد تخفیف  به دانشجویان ارائه می‌شود.

علاقمندان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی، یک ساعت قبل از شروع اجرای نمایش، بلیت‌های خود را به صورت روزفروش و از طریق  سامانه مستقر در تئاتر مستقل تهران تهیه کنند.

نمایش "بر اساس دوشسِ مَلفی" به کارگردانی محمد رضایی راد و تهیه کنندگی باران کوثری هر شب ساعت ٢٠ در تئاتر مستقل تهران به روی صحنه می‌رود.

نغمه ثمینی و محمد رضایی راد این نمایشنامه را بر اساس متن "دوشسِ مَلفی" اثر جان وبستر نوشته‌اند.

خوانش یک نمایشنامه‌ی استادمحمد 

نمایشنامه " کافه مک ادم " اثر زنده یاد محمود استاد محمد ؛ سوم و دهم مهرماه در خانه نمایش خوانده می‌شود.

نمایشنامه‌خوانی " کافه مک ادم "  به کارگردانی محمد رضا غریب زاده – غزل معصومی و ملیکا رضی در آموزشگاه بازیگری کودک و نوجوان پانیذ تولید شده و خوانش گران نقش های آن همگی از نوجوانان 14 تا 18 سال هستند.

زنده‌یاد محمود استاد محمد در " کافه مک ادم " داستان مهاجران ایرانی_کانادایی را روایت می‌کند که برای مرور خاطرات خود در کافه‌ی مک ادم گرد هم آمده‌اند؛  کافه‌ای که بچه‌های کنفدراسیون دانشجویی سال‌ها پیش در شهر مونترال کانادا تاسیس کرده بودند...

پوریا افراسیاب ؛ سبحان فرجی ؛ پانیذ اسماعیلی ؛ امیرحسین میرفندرسکی؛ معصومه فخرذاکری؛ محمد مسیح سمیعی ؛ مهراب میرزایی ؛ امیرابراهیمی ؛ مهدی قربانی ؛ ملیکا رفیع نژاد ؛ ستایش غفاری و محدثه عزیزحقیقی نقش خوانان این نمایشنامه خوانی هستند .

در این اجرا رکسانا خلوتی به عنوان تهیه کننده؛ ساتیا نوروزی طراح پوستر و علیرضا نیک خواه و احسان فکاء به عنوان مشاور حضور دارند.

نمایشنامه‌خوانی " کافه مک ادم " روزهای سوم و دهم مهر ماه ساعت 18:30 در خانه نمایش پذیرای علاقه مندان است.

انتهای پیام 



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی