آخرین اخبار

امیر حسین رستمی : عمليات مهد كودك فيلمي ارزشمند است

16:34:23 1392/06/24


"اميرحسين رستمي" بازيگر سينما و تلويزيون در خصوص ژانر كودك و  فيلم سينمايي "عمليات مهد كودك" گفت: ژانر كودك يكي از حساسترين و باارزش‌ترين حوزه سينمايي است كه متأسفانه امروزه اهميت كمتري دارد.

وي در خصوص ايفاي نقشش در ژانر كودك اظهار داشت: زماني كه در عرصه‌ي هنر فعال هستم تنها در يك پروژه در ژانر كودك ايفاي نقش كردم كه برايم بسيار لذت‌بخش بود.

"رستمي" ادامه داد: "عمليات مهد كودك" ساخته "فرزاد اژدري" يكي از بهترين تجربه‌هاي بازيگريم بود، اين فيلم يك سر و گردن از ديگر آثار كودك بالاتر بوده و حال وهوايي فرهنگي دارد.

وي تصريح كرد: در حال حاضر كمتر كارگردان و تهيه‌كننده‌اي قدم به اين ژانر مي‌گذارد و در اين زمان كه فيلم‌ها تنها بوي عشق و عاشقي و خيانت مي‌دهد، "اژدري" به خوبي توانسته آثار خوبي را در ژانر كودك توليد كند.

"رستمي" در خصوص ارتباطش با كودكان "عمليات مهد كودك" عنوان كرد: شخصا ارتباط خوبي با كودكان دارم و در آثار ديگري هم چون "سه، پنج، دو" و "دودكش" كه ايفاي نقش كردم با كودكان ارتباط خوبي داشتم و در اين  فيلم هم با بازيگران كودك ارتباط صميمي داشتم و از بازي در كنار آنها بسيار لذت بردم.

وي خاطر نشان كرد: كار با كودكان نشاطو زندگي را در انسان زنده مي‌كند و از اينكه در اين پروژه حضور داشتم و كار با كودكان را تجربه كردم برايم لذت‌بخش بود.



.


باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین تصادفی