آخرین اخبار

عنوان و تاریخ اکران فیلم تام کروز تغییر کرد

09:00:25 1395/05/20


به گزارش ایسنا، کمپانی یونیورسال اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم «منا» به کارگردانی «داگ لیمان» و با حضور «تام کروز» در نقش اصلی از تاریخ 6 ژانویه 2017 به 29 سپتامبر سال آینده میلادی تغییر کرد، ضمن این که این فیلم با عنوان جدید «ساخت آمریکا» روانه سینماها خواهد شد.

«داگ لیمان» و «تام کروز» پیش از این در سال 2014 در فیلم «لبه فردا» همکاری کرده بودند، در گیشه جهانی به فروش بالغ بر 370 میلیون دلار دست یافت.

هالیوود ریپورتر نوشت: «تام کروز» در فیلم «ساخت امریکا» در نقش شخصیت واقعی یک خلبان و کلاهبردار با نام «بری سیل» بازی می‌کند که در دهه 1980 میلادی در قاچاق کوکائین با «پابلو اسکوبار» قاچاقچی بزرگ مواد مخدر آمریکای جنوبی همکاری می‌کرد و سپس در یک عملیات محرمانه و بسیار مهم از سوی سرویس جاسوسی آمریکا به کار گرفته شد.

«تام کروز» تاکنون سه بار نامزد جایزه اسکار شده و ده‌ها جایزه مهم دیگر از جمله سه جایزه «گلدن گلوب» را به دست آورده است. وی با بازی در فیلم «تاپ گان» (۱۹۸۶) به شهرت جهانی رسید و از آن پس، بیش از دو دهه است که همچنان فعالانه در فیلم‌های گوناگون حاضر می‌شود.

وی در سال 2012 به عنوان پردرآمدترین بازیگر هالیوود انتخاب شد و تاکنون 14 فیلم او موفق به فروش بیش از 100 میلیون دلار در سینماهای آمریکا شدند و 21 فیلم با بازی او بیش از 200 میلیون دلار در سینماهای جهان فروخته‌  است.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی