آخرین اخبار

معرفی هیأت انتخاب سه بخش مسابقه جشنواره تئاترشهر

09:00:24 1395/05/16


به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره تئاترشهر ، آثار بخش خیابانی جشنواره تئاترشهر که از شنبه 16 مردادماه مرحله بازبینی خود را در فرهنگسرای بهمن پشت سر می‌گذارند توسط سه هنرمند تئاتر  بازبینی می‌شوند.

حسین پرستار بازیگر و کارگردان تئاتر،سامان خلیلیان نویسنده و کارگردان و مدیر کانون تئاتر خیابانی و کامران شهلایی نویسنده، پژوهشگر و کارگردان تئاتر آثار راه یافته به مرحله بازبینی بخش مسابقه تئاتر خیابانی را ارزیابی می‌کنند.

در بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان نیز مریم کاظمی بازیگر، نویسنده، کارگردان و طراح تئاتر کودک و نوجوان در کنار هنرمندانی همچون ناصر آویژه کارگردان و بازیگر تلویزیون و تئاتر کودک و نوجوان و مجتبی مهدی نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان ارزیابی نمایش‌های تولید شده برای حضور در این بخش را بر عهده گرفته‌اند.

هیأت ارزیابی بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای در جشنواره تئاتر شهر نیز با حضور پنج هنرمند و مدرس تئاتر تشکیل شده است.

محمودرضا رحیمی نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، رضا گوران کارگردان و طراح تئاتر،غلامحسین لطفی بازیگر و کارگردان تئاتر،فرشاد منظوفی‌نیا کارگردان،طراح و مدرس تئاتر و حسن موذنی بازیگر،کارگردان و مدرس تئاتر ارزیابی نهایی نمایش‌های بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای را بر عهده گرفته‌اند.

پنجمین جشنواره تئاترشهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دهه سوم شهریور ماه 1395 برگزار می‌شود.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی