آخرین اخبار

دلال سهام ستاره‌ها در نیویورک درگذشت

21:00:12 1395/03/30


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، بدن بی جان دانا گیاچتو، مدیر امور مالی که به خاطر همکاری‌های تجاری‌اش با لئوناردو دی کاپریو و دیگر چهره‌های مشهور هالیوودی لقب «دلال سهام ستاره ها» را دریافت کرده بود، روز یکشنبه در آپارتمانش در منهتن پیدا شد.

هم اتاقی گیاچتو او را در حالی که «صورتش بالا بود و دهانش کف کرده بود» بعد از یک هفته مهمانی‌های سنگین پیدا کرد. گیاچتو روز جمعه در یک مهمانی برای فیلم «افسانه‌های فری استایل» دیده شده بود. گفته می شد واضح است که او الکل مصرف کرده و حتی با ماموران امنیتی هم کمی درگیر شد.

از مشتریان او در دهه ۱۹۹۰ می توان به کامرون دیاز، مایکل اوویتز، توبی مگوایر، بن افلک، مایکل استایپ و مت دیمون اشاره کرد. او بعدها به جرم کلاهبرداری در اوراق بهادار دستگیر شد، اما از معامله‌های تجاری مهمش پیش از دستگیری می توان به دلالی در فروش ۴۹ درصد از سهام کمپانی ساب پاپ به وارنر موزیک گروپ به قیمت ۲۰ میلیون دلار اشاره کرد.

زندگی او پر از فراز و نشیب‌های دراماتیک بود مثلا وقتی در سال ۲۰۰۰ او منتظر برگزاری جلسه دادگاهش بود، در لاس وگاس در حالی دستگیر شد که مقدار زیادی پول نقد و بلیت هواپیما حمل می کرد. او ادعا کرد می‌خواسته به رم پرواز کند تا از نامزدش درخواست ازدواج کند، ولی بیشتر به نظر می رسید که می خواهد از زندان فرار کند. در سال ۲۰۰۱، او به خاطر سرقت رقمی بین ۵ تا ۱۰ میلیون دلار از مشتریانش به چهار سال حبس محکوم شد. مشتریانی مثل دیاز، آلانیس موریست، تیم راث و ریچارد لاگراونس در نهایت مجبور شدند بخشی از سرمایه‌ای را که به حساب‌های‌شان واریز شده بود به خاطر او پس بدهند.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی