آخرین اخبار

موفقیت‌های وارکرافت در چین ارواح در آمریکا صدرنشین شدند

21:00:19 1395/03/25


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از موجو، «وارکرافت: هنر نبرد» ظرف چهار روز در چین ۱۴۰ میلیون دلار فروخت و دیروز نیز ۱۶ میلیون فروش دیگر را ثبت کرد تا مجموع فروشش را به رقم ۱۵۶ میلیون دلار برساند و رکورددار بیشترین فروش افتتاحیه یک فیلم خارجی در این کشور را به نام خودش کند. به این ترتیب این فیلم رکورد «انتقامجویان: عصر اولتران» در چین را شکست.

این فیلم در دیگر کشورهای جهان نیز نتایج خوبی به دست آورد و در اولین آخر هفته اکرانش به رقم فروش ۲۶۱.۷ میلیون دلار دست یافت. این در حالی است که هنوز  ۱۴ بازار دیگر جهانی نمایش این فیلم را شروع نکرده‌اند.

«وارکرافت» که با هزینه بالای ۱۶۰ میلیون دلاری ساخته شده در کمال ناباوری در آمریکای شمالی تنها ۲۴.۴ میلیون دلار فروش کرد و رده دوم فروش قرار گرفت.

این فیلم را دانکن جونز پسر دیوید بووی خواننده فقیر بریتانیایی کارگردانی کرده است و داستان آن برگرفته از بازی مشهور «وارکرافت» در یک دنیای داستانی رخ می‌دهد که گروهی متجاوز هستند و گروهی از حق خود دفاع می‌کنند. این بازی نخستین بار سال ۱۹۹۴ به بازار آمد و به دنبال توجه گیمرها، چهار دنباله برای آن ساخته شد.

در بازار داخلی آمریکا فیلم «احضار روح ۲» در ژانر فیلم ترسناک، فروش قابل توجه ۴۰.۴ میلیون دلاری را به دست آورد. این فیلم ساخته جیمز وان کارگردان «اره» است. در این فیلم یک زن و شوهر متخصص در مسایل ماوراء الطبیعی قصد دارند تا خانه‌ای تسخیرشده در خارج از لندن را پاک‌سازی کنند.

در رده سوم جدول پرفروش‌ها «حالا من را می‌بینی ۲» قرار گرفت که با فروشی ۲۳ میلیون دلاری به رقم فروش فیلم اولش در سال ۲۰۱۳ که برابر ۲۹.۴ میلیون دلار بود، نرسید. جسی آیزنبرگ، مارک روفالو، وودی هارلسن و مورگان فریمن در کنار دانیل رادکلیف در فیلمی که جان ام. چو کارگردانی کرده، داستانی رابین‌هودی در دنیای معاصر است. این چند شعبده‌باز بانک‌ها را سرقت می‌کنند و پول آن را بین تماشاگران تقسیم می‌کنند.

«لاک‌پشت‌های نینجا» با عنوان «بیرون از سایه‌ها» و «افراد ایکس» مکان‌های بعدی جدول را در اختیار گرفتند.

درام «من پیش از تو» که با اقتباس از یک کتاب پرفروش ساخته شده، انیمیشن «انگری بردز»، «آلیس آن سوی آینه» با بازی جانی دپ و هلنا بونهام، «کاپیتان آمریکا: جگ داخلی» با مجموع فروش نزدیک ۴۰۰  میلیون دلاری در بازار آمریکا و «کتاب جنگل» محصول موفق دیزنی با فروش ۳۵۲ میلیون دلاری در بازار آمریکا دیگر فیلم‌های ۱۰ ردیف فروش در آمریکای شمالی را به خود اختصاص داده‌اند.    



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی