آخرین اخبار

آزیتا حاجیان به تماشای کدام تئاتر نشست؟

09:00:27 1395/03/02


نمایش «افسانه ببر» میزبان هنرمندانی چون آزیتا حاجیان، مهراوه شریفی‌نیا، روزبه حصاری، تینو صالحی و بهرام سروری‌نژاد بود.

به گزارش ایسنا، آزیتا حاجیان بازیگران سینما و تئاتر در نوشتار کوتاهی درباره این نمایش نوشت: «گوته می‌گوید اجرای نمایش مانند عبور یک بند باز با مهارت از یک طناب است. هدایت هاشمی سپاس که با مهارتی خاص و جذاب از این مسیر عبور کردی.»

تا کنون هنرمندانی چون پرویز پورحسینی، ژاله صامتی، نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، افشین اعلا، افشین هاشمی، بهناز جعفری، منصور ضابطیان، ستاره اسکندری، لادن مستوفی، جلیل سامان، همایون ارشادی، رضا رفیع، احمد کاوری، جلیل سامان، نیما شعبان‌نژاد، پژمان جمشیدی، مجید توکلی، علی ضیا، علی صالحی، امیر قمیشی، هومن حاجی‌عبداللهی، حسین کیانی، حمید پورآذری، بهزاد صدیقی، امیر کاوه آهنین جان و ...به تماشای این اثر نشسته‌اند.

نمایش تک‌گویی کمدی «افسانه ببر» که از جمله آثار محیطی پر مخاطب سال 90 در تئاتر شهر بود، بار دیگر با بازی هدایت هاشمی اجرا می‌شود.

داستان این اثر روایت‌گر زندگی سربازی است که در راهپیمایی بزرگ چین شرکت می‌کند اما در اثر درگیری با سربازان دشمن زخمی شده و پس نجات از سیلابی عظیم خود را به دهانه یک غار می‌رساند و در آنجا با یک ببر مواجه می‌شود.

شیوه اجرایی این تک‌گویی بر گرفته از نقالی چینی و تکنیک های تئاتر شرقی است که با نگاهی طنز پردازانه روایت خواهد شد.

طراحی و کارگردانی « افسانه ببر » بر عهده هادی عامل بوده که از روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت در مجموعه تئاتر باران ساعت ۲۰:۳۰ روی صحنه است.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی