آخرین اخبار

مبنای انتخاب بازیگران، تعداد دنبال‌کننده‌ در فضای مجازی شده است

09:00:47 1400/09/11


به گزارش ایسنا، شهرزاد کمال‌زاده ـ بازیگر ـ در برنامه «عصر صبا» درباره فضای مجازی و استفاده از آن توضیح داد: فضای مجازی بسیار متنوع است و نیاز به مدیریت دارد چون این تنوع ناخواسته وقت زیادی از شما می‌گیرد و بدون این که متوجه شوید ساعت‌ها در این فضا بی‌هدف می چرخید و من نهایت تلاشم را می کنم با مدیریت سراغ این فضا بروم.

وی افزود: به نظر من این فضا دو جنبه دارد، خوب و بد از این لحاظ خوب که دسترسی ها را برای افراد راحت‌تر کرده هر کس با هر توانایی که دارد به راحتی به اطلاعاتی که مورد علاقه‌اش هست و یا حتی اشخاصی که دوست دارد با آنها در ارتباط باشد یا پیامی به آنها دهد دسترسی داشته باشد، ولی در مقابل این دسترسی‌ها نیز باعث کمرنگ و بی‌روح شدن برخی از ارتباطات خانوادگی و دوستانه شده است و رفت وآمدها و روابط عاطفی را کمرنگ کرده است.

این بازیگر جوان درباره استفاده شخصی خودش از فضای مجازی گفت: از این فضا می‌توان به عنوان یک پیام‌رسان سالم در جهت اهداف خیر استفاده کرد از کمک‌رسانی و یاری مردم تا حمایت از آدم ها و کسب و کارهایی که نیاز به معرفی دارند.

کمال‌زاده درباره تبلیغات در فضای مجازی گفت: من در صفحه شخصی خودم کالایی را تبلیغ نمی کنم مگر اینکه از کیفیت محصول اطمینان داشته باشم. چون می دانم در شرایط اقتصادی امروز کمترین پول هم باارزش است و نباید مردم را ترغیب به خرید اشتباه کرد.

او در پایان از رادیو به عنوان رسانه فرهنگی و هنری یاد کرد و گفت فضای صمیمی رادیو را دوست دارم.

عصر صبا هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهدی پر راهی آنتن صبا می شود.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی