آخرین اخبار

لایونل ریچی خواننده مشهور زندگی سامی دیویس را می‌سازد

21:00:10 1395/11/04


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، بعد از سال‌ها درگیری قانونی سرانجام فیلم زندگینامه سامی دیویس بر مبنای خاطرات سال ۱۹۸۵ او ساخته می‌شود و همه زندگی این خواننده مشهور را دربرمی‌گیرد.

خاطرات سامی دیویس با عنوان «بله من می‌توانم: داستان سامی دیویس» که با همکاری خود وی و همسرش جین نوشته شده بود و برت بویر نویسنده نیز در این زمینه با آنها همکاری کرده بود، ملاک ساخت این فیلم است.

لایونل ریچی خواننده مشهور، لورنزودی بوناونتورا و مایک منچل تهیه کننده این فیلم خواهند بود.

ریچی در این باره گفت: برای من افتخاری است که بتوانم زندگی یکی از استعدادهای موسیقی و یکی از دوستانم را به پرده بزرگ بیاورم. همچنین بسیار مفتخرم که با خانواده دیویس برای این کار همکاری نزدیکی خواهم داشت.

این پروژه سال‌ها به دلیل مشکلات حقوقی روی زمین مانده بود. سال ۲۰۱۲ اعلام شد یکی از دختران  دیویس حقوق ساخت این فیلم را به دو کمپانی متفاوت واگذار کرده و یکی از این دو کمپانی علیه دیگری ادعای خسارتی ۳۵ میلیون دلاری را به دادگاه برده است. این پرونده به نظر می‌رسد دیگر از دادگاه بیرون آمده باشد.

سال ۲۰۱۲ اعلام شد لی دانیلز کارگردانی این پروژه را انجام می‌دهد و آن را برای اچ‌بی‌او می‌سازد. در نهایت سال ۲۰۱۵ اعلام شد فیلم سینمایی، سریال و مستند زندگی این هنرمند ساخته می‌شود اما هیچ یک به مرحله ساخت نرسید.

این فیلم زندگی سامی دیویس را از دوران جوانی او که در جنگ جهانی دوم به ارتش پیوست دربرمی‌گیرد و بعد پیوستن او به رت پک (دارو دسته موش‌ها)  در دهه ۱۹۵۰ و همکاری او با فرانک سیناترا و دین مارتین تصویر می‌شود.

او آلبوم‌های مهم متعددی ساخت. وی یک چشمش را در تصادف اتومبیل از دست داده بود. در سال ۱۹۹۰ این سرگرمی‌ساز بر اثر ابتدا به بیماری سرطان‌ در ۶۴ سالگی درگذشت.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی