آخرین اخبار

برگزاری نشست اتحادیه رادیو وتلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه درتهران

11:00:50 1395/06/05


به گزارش خبرنگار مهر، چهل و دومین نشست سالانه و پانزدهمین مجمع عمومی موسسه توسعه رادیو و تلویزیون های آسیا - اقیانوسیه عصر امروز پنجشنبه چهارم شهریور ماه با حضور عبدالعلی علی عسکری رییس رسانه ملی، وزیر اطلاع رسانی کشور کامبوج، عباس ناصری طاهری مشاور رییس سازمان و مدیرکل امور بین الملل سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم قائم مقام رسانه ملی، مدیر AIBD، سعد الله نصیری قیداری دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران، رزاریتا نیکن ویدیاستوتی رییس همایش عمومی AIBD و همچنین جمعی از مدیران و نمایندگان رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه آغاز شد. 

 این مراسم هم اکنون در سالن خورشید مرکز همایش های صداوسیما در حال برگزاری است.

عباس ناصری طاهری در ابتدای این مراسم ضمن خوشامدگویی به مهمانان خارجی و داخلی بیان کرد: صداوسیما در سال ۱۹۹۲ عضو گردهمایی AIBD شد و یک روند رو به رشد در همکاری خود با این همایش داشت. 

وی با اشاره به برگزاری کارگاه ها و جلسات با اعضای این همایش عنوان کرد: با توجه به بهره گیری از توانمندی های گردهمایی AIBD برنامه ریزی های لازم انجام و کارگاه هایی برگزار شد.

ناصری طاهری درباره دانشکده صداوسیما نیز تصریح کرد: این دانشگاه امادگی دارد که از ای آی بی دی حمایت کند برای اجرای برنامه های اموزشی و همچنین از تجربیات دانشگاه صدا و سیما استفاده شود. 

وی با اشاره به جلسات با اعضای اجلاسیه توضیح داد: ما در جریان جلسات گفتگوهای پرباری داشتیم و می توان تصمیماتی را برای ارایه به مجمع عمومی در اختیار قرار داد.

آثار برگزیده در این رقابت هنری، امشب در مراسم افتتاحیه رسمی چهل و دومین نشست سالانه و پانزدهمین مجمع عمومی موسسه توسعه رادیو و تلویزیون های آسیا - اقیانوسیه در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما معرفی می شوند.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی